woensdag 18 november 2009

Award

Ik kreeg van Sandra deze geweldige Award! Dank je wel Sandra!!

Deze award heeft een paar regeltjes:
* Zeg dankjewel tegen de geefster
* Vertel 10 eerlijke dingen over jezelf
* Geef de award door aan 9 medebloggers.

Ik geef hem door aan: Helga - Nonna - Yvonne - Jolara - Riet - Helma - Gea - Tanja

10 eerlijke dingen:

01. Ik help graag als het nodig is!
02. Ik wil eigenlijk alles zo goed en mooi mogelijk maken, mijn grens is heel hoog
03. Ik ben verslaafd aan kaarten maken en chocolade en nootjes
04. Ik rook en drink niet.
05. Mijn kids, tja kan niet meer zonder.
06. Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!!

07. Ik ben een echte flap-uit
08. Ik probeer gezond te leven, maar is niet altijd makkelijk met mijn verslaving van chocolade
09. Ik geef te veel geld uit aan mijn hobby.... tja er komt ook elke keer zoveel leuks erbij
10. dat ik soms te emotioneel kan zijn

Saskia

1 opmerking:

Helga zei

Hai Saskia,

Bedankt, voor je award, het erg leuk, het is mijn 1e.
Vind het kei leuk en heb hem uiteraard doorgegeven.

Gr.Helga